Exclusief bij voorbestellen: je krijgt het spookbeerkostuum, vossenkostuum en de kersenbloesemjurk op tijd voor de lente. Deze voorwerpen zijn alleen verkrijgbaar als je vóór 8 april voorbestelt en je treft ze op dag 1 in je mail aan!
Welkom bij Cozy Grove, een lifesim-game over kamperen op een spookachtig, steeds veranderend eiland. Als spookscout dwaal je iedere dag door het bos op het eiland, waarbij je nieuwe geheimen ontdekt en de plaatselijke spoken helpt hun rust te vinden. Met een beetje tijd en een boel creativiteit breng je kleur en plezier terug naar Cozy Grove!