Cozy Grove
Pre-Order Exclusive: Get the Ghost Bear costume, Fox costume, and Cherry Blossom dress just in time for Spring. Delivered to your mailbox on day one, these items are only available if you pre-order before April 8th!
Welcome to Cozy Grove, a life-sim game about camping on a haunted, ever-changing island. As a Spirit Scout, you'll wander the island's forest each day, finding new hidden secrets and helping soothe the local ghosts. With a little time and a lot of crafting, you'll bring color and joy back to Cozy Grove!