Chinatown Detective Agency
Middernacht in Singapore. Je contactpersoon komt niet opdagen, je klant wil antwoorden en je lege banksaldo hangt boven je hoofd als een neon-getint zwaard van Damocles. Welkom in 2037. Welkom in het Chinatown Detective Agency.
Licht van neonlampen weerspiegeld in plassen regenwater. De woedende massa's uitten zich in graffiti die over vervallen steden werd geklad. De oprukkende duisternis van Londense rivieroevers en de verblindende lichten van Shanghai. Verken meer dan honderd verbluffend mooi weergegeven omgevingen van kunstenaar Ricardo Juchem en laat je meeslepen door de chaotische toekomst van 2037.Reis de wereld rond vanuit je basis in Singapore. Ga op zoek naar aanwijzingen en praat met tientallen uniek ingesproken personages met elk hun eigen mysterieuze beweegredenen.
Om de zaken die Amira aanneemt op te lossen, moet je slim zijn en je intuïtie gebruiken - maar wat gebeurt er als de sporen doodlopen? Dan moet je misschien buiten het spel zoeken naar antwoorden. De mysteries van Chinatown Detective Agency vereisen onderzoek in de echte wereld, of dat nu een online zoektocht naar een vliegveldcode is of het opsporen van een mysterieus citaat. Je spéélt niet alleen een detective, je wórdt er ook een.
In Chinatown Detective Agency is tijd een kostbare hulpbron. Gebruik je tijd en geld verstandig om een dreigend bankroet een stap voor te blijven.
Elke keuze beïnvloedt de wereld om je heen en verandert het verhaal van Amira voorgoed. Kun jij de stad redden uit de klauwen van paniek en chaos?