Chemically Bonded
Stap in het melancholische leven van een gewone Japanse middelbare scholier terwijl je verwikkeld raakt in de ruzie tussen twee studentes.
Je kunt ervoor kiezen om de Science-club opnieuw op te starten, of om je atletische capaciteiten te vergroten... terwijl je tegelijkertijd het meisje dat de sleutel tot je hart in handen heeft beter leert kennen.