Chemically Bonded
Enter the melancholic life of an ordinary Japanese high school male as you become entwined in the dispute between two neighboring female students.
You could choose to help restart the Science club, or to increase your athletic capabilities... all the while growing closer to the girl who holds the key to your heart.