Checkers Quest Bundle
Checkers for Kids is een traditioneel en inspirerend bordspel dat de aandacht trekt van een jonger publiek. Er zijn veel unieke speeltjes die je kunt kiezen om mee te spelen en nog verder aan te passen met je favoriete uitbreidingen. Is zwart-wit te saai voor je? Verander je speelplaats zoals je wilt. En als je moe bent en je wilt ontspannen, speel je gewoon met je huisdiervis die voor je juicht tijdens je spelletjes tegen familie en vrienden! Als er niemand in de buurt is om tegen te strijden, geen nood: een vaardige AI speler speelt graag met je mee. Om het spel toegankelijker te maken voor spelers over de hele wereld, biedt het een heleboel instellingen om alle mogelijke manieren van dammen uit te proberen.
Fantasy Checkers- een traditioneel en inspirerend bordspel dat bijna over de hele wereld bekend is. De regels verschillen van land tot land, maar het hoofddoel is altijd hetzelfde - alle stukken van je tegenstander slaan.