Geniet van een uniek staaltje middeleeuwse oorlogvoering in de vrolijke actie-strategiegame van Zen Studio. De game is verbeterd met nieuwe functionaliteiten die speciaal zijn ontworpen voor de Nintendo Switch! Rivaliserende forten vallen het jouwe aan, dus je moet je ballista gebruiken om allerlei projectielen af te vuren op vijandige torens en naderende vijanden, terwijl je je eigen troepen op hen afstuurt en krachtige spreuken gebruikt. Deze gevechten op afstand worden afgewisseld met één-op-één-gevechten en de maffe personages en gedetailleerde graphics van CastleStorm staan garant voor een betoverende ervaring.
CastleStorm voor de Nintendo Switch bevat de oorspronkelijke campaign en twee extra uitbreidingen: “From Outcast to Savior” en “The Warrior Queen”.