Castle on the Coast
Castle on the Coast is een bedazzling collectathon arcade platformer. George, een vriendelijke giraffe, parkeert door uitdagende levels vol kristallen spelonken, met stenen bezaaide zalen en trippy alternatieve dimensies. In de coöp-modus kan hij hulp gebruiken van zijn eekhoornvriendje genaamd Swirlz. Dankzij de coöperatieve modus kunnen zelfs de jongste gamers genieten van George's avonturen, samen spelend met hun vrienden of hun oppassers. Naast al het arcadeplezier biedt Castle on the Coast ook een serieuzere, morele invalshoek. Het gaat over het omgaan met verlies, conflicten en het liefhebben van je vijanden.
Help George bij het verkennen van het magische Kasteel aan de Kust, de thuisbasis van kristallen grotten, met stenen beladen zalen en trippy alternatieve dimensies. Dwaal naadloos van level naar level zonder laadschermen in een grote, onderling verbonden wereld. Maar niet alles gaat goed in dit land. Twee machtige tovenaars koesteren een wrok tegen hun medeweeskinderen. Kan George deze familie weer bij elkaar brengen, of zal hij alleen maar in de weg lopen?
Speler 2 kan George's hulpje besturen: Swirlz, de vliegende eekhoorn! Maak behulpzame verende bloemen, schiet vijanden neer met magie, of word een levende parachute om George's afdaling te laten zien. Als George en Swirlz samenwerken, is niets onmogelijk!