Cake Invaders
De Japanners houden enorm van hun beroemde op Duitse Baumkuchen geïnspireerde cakes en hongerige indringers vanuit het hele universum hebben deze overheerlijke traktaties ook ontdekt! Ben jij er klaar voor om deze kostbare lekkernijen te beschermen tegen golven alienaanvallen? De hongerige indringers proberen achter elkaar de essentiële Baumkuchen op jouw ruimteschip veroveren.
Verdedig je en schiet de indringers neer met je minigun om de Baumkuchen te beschermen. Als je de indringers blijft verslaan met je minigun, verschijnt er een mysterieuze Baumkuchen in alle kleuren van de regenboog! Als je erop schiet en hem vernietigt, krijg je exploderende kogels, vergroot je je bemanning en meer. Hoe verder je komt, hoe talrijker en krachtiger de indringers worden en hoe meer Baumkuchen er uiteindelijk worden verorberd. Leid jij je bemanning naar de zoete overwinning?