Breakout Birdie Escape is een leuk puzzelspel voor het hele gezin!
Het doel is om een spoor tussen Birdie en het uitgangsportaal te tekenen, waarbij je het raster volkomen vult met gekleurde blokken - tik gewoon op Birdie en sleep om een spoor te tekenen. Als je een leeg stuk mist, ga je terug en probeer je het opnieuw!