Braid, Anniversary Edition
Manipuleer de tijd om subtiele platformpuzzels op te lossen in deze update van de indieklassieker 'Braid', met gloednieuwe vormgeving en uitgebreid commentaar van de maker. Reis vanuit een huis in de stad door een reeks onderling verbonden werelden waar de tijd zich vreemd gedraagt, op zoek naar een mysterieuze prinses. Onderweg word je met herinneringen en dingen geconfronteerd waar je nog steeds spijt van hebt. Deze Anniversary Edition-remaster van het bekroonde platformspel bevat volledig opnieuw geschilderde graphics in hoge resolutie, nieuwe geluidseffecten en uitgebreid audiocommentaar.
Verken het meest uitgebreide ontwikkelaarscommentaar ooit in een spel, met meer dan 12 uur opgenomen inzichten en gesprekken van ontwikkelaar Jonathan Blow, tekenaar David Hellman en meer leden van het creatieve team van 'Braid'. Navigeer door een nieuwe wereld in het spel, dat ook nieuwe puzzels en herontwerpen van klassieke puzzels bevat. - Een spel van Thekla, Inc.