Billy Bomber
Het is je doel om Billy naar de uitgang van het level te begeleiden met behulp van dynamiet en springveren. Je kunt deze objecten overal plaatsen. Billy beweegt niet uit zichzelf, maar een goed explosief zou genoeg moeten zijn om hem van zijn plek te krijgen. De game bestaat uit 25 levels. Ga je voor een simpele TNT, of voor een ingewikkelde kettingreactie?