Backpack Hero
Backpack Hero geeft een draai aan de standaard deck-building roguelike. Het gaat er niet alleen om wat je bij je draagt, maar ook hoe je de voorwerpen in je rugzak organiseert. De plaatsing van de voorwerpen heeft een grote invloed op hun prestaties. Vind de juiste plek in je rugzak om hun kracht te vergroten. Verken oude dungeons, grotten, moerassen en meer. Ontmoet kleurrijke vrienden en vecht tegen dodelijke vijanden. Zorg dat je niet verdwaalt!
Op de momenten dat je je leven niet op het spel zet, kun je optimaal gebruikmaken van de grondstoffen die je hebt verzameld om je woonplaats Haversack Hill opnieuw op te bouwen. Verander het in een betoverend en efficiënt dorpje dat een aanzuigende werking heeft op mensen van heinde en ver. Koop en verkoop voorwerpen, doe onderzoek en ontgrendel helden, uitdagingen en missies. Organiseer het perfecte dorp om de wereld van Orderia te herstellen en de dieren die er leven te redden.