Met Back in 1995 keer je terug naar de overlevingshorror- en mysteriegames van de 32-bitsgeneratie van halverwege de jaren 90.
Duik in een wereld waarin je het mysterie moet ontrafelen rondom de verdwijning van je dochter, de catastrofe die de stad deed opschrikken en waarom je hebt besloten eindelijk terug te keren.