Pak je wapen naar keuze (bijvoorbeeld een kettingzaag, een shotgun of een granaatwerper) en maak alles en iedereen af in ondergrondse schuilplaatsen, post-apocalyptische steden, oerwouden en meer. Ben je in een creatieve bui? Dan zijn er nog veel meer manieren om je vijanden uit hun lijden te verlossen. Haken, lavakuilen, zagen... geen enkele dood zal hetzelfde zijn.