BUTCHER
So grab your weapon of choice (from chainsaws, to shotguns, to grenade launchers) and blast your way through underground hideouts, post-apocalyptic cities, jungles and more. If you’re feeling creative, there are plenty of other ways to end your enemies’ misery – hooks, lava pits, saws... No death will ever be the same again.