Armed to the Gears
Bestuur een gehackte Infantry-Class-robot en keer een van deze krachtige oorlogsmachines tegen zijn makers.
Bestuur een volledig bewapende Mech en vecht je een weg door cyberpunksteden, militaire bases en industriële ruïnes. Verover en verdedig gebieden, bouw geschuttorens en andere gebouwen, en voer oorlog tegen machtige vijanden!