Another Crab's Treasure
Als Kril de heremietkreeft moet je afval als schelp dragen om aanvallen af te weren van grote vijanden die ver boven je uit torenen. Zoek naar schatten om je in beslag genomen schelp terug te kopen en ontrafel de duistere geheimen achter de vervuilde oceaan.
In deze onderzeese beschaving hoort afval niet alleen bij het dagelijks leven, maar is het ook een waardevolle grondstof waarmee van alles wordt gemaakt, van kleren tot wapens. Maar de aanwezigheid van al dat afval veroorzaakt een mysterieuze infectie die Gunk wordt genoemd en de hele oceaan om zeep kan helpen.
Tijdens zijn ontdekkingstocht krijgt Kril verschillende Umami-technieken - krachtige aanvallen die hij leert van de inwoners van de zee. Mep je vijanden met de overweldigende kracht van een bidsprinkhaankreeft, verstrik ze met de angstaanjagende borstelworm en nog veel meer.
Another Crab's Treasure is ontworpen om een diepgaande en uitdagende ervaring te bieden voor zowel nieuwe soulslike-spelers als hardcore fans. De game heeft je altijd iets te bieden, ongeacht je niveau en hoeveel tijd je erin wilt stoppen. Er zijn hulpopties beschikbaar voor iedereen die een minder frustrerende spel-ervaring zoekt, terwijl de standaardgame lastig zat is als je jezelf graag wilt uitdagen.