Speel online of via lokale wifi met 4-15 spelers terwijl je probeert je ruimteschip klaar te maken voor vertrek, maar kijk uit, want een of meer willekeurige spelers onder de bemanning zijn bedriegers die erop uit zijn iedereen te vermoorden!!