Het is het jaar 1884 en Victoriaans Londen is klaar voor het grootste avontuur ooit.
Deels verhaal, deels cartoon, deels puzzelgame: A Bleaker Predicklement is een bijzonder iets.
Kun jij de puzzels oplossen en Bertram Fiddle helpen de verschrikkelijke Geoff the Murderer op te sporen?
Verken donkere steegjes, praat met verdachte personages en ontrafel het duistere plot van Victoriaans Londen in dit komische moordmysterie.
Een prachtig geanimeerde avonturengame, volledig voorzien van ingesproken stemmen en tot de nok toe gevuld met wonderschone en gedetailleerde artwork en vreselijke... VRESELIJKE woordspelingen.
De game is geïnspireerd door Hammer Horror, Victoriaanse romans en Monty Python, en is misschien wel de meest Britse game ooit!