ACA NEOGEO SUPER SIDEKICKS 2
SUPER SIDEKICKS 2 is een voetbalgame die in 1994 door SNK is uitgebracht. Strijd om het kampioenschap in het topsportevenement dat om de vier jaar wordt gehouden. Deze versie bevat de echte regels en overtredingen om de voetbalbeleving spannender dan ooit te maken. Een ander hoogtepunt is de verbeterde weergave.