7 Days Heroes
MAI, een ultramoderne kunstmatige intelligentie, is schurkenstaten geworden en verandert de hele bevolking in zombies. Slechts drie helden met speciale vaardigheden en hun trouwe hond kunnen dit tegenhouden.
"7 Days Heroes" is een 2D-platformgame in retrostijl waarin je maximaal 4 verschillende personages bestuurt, elk met hun unieke vaardigheden.
Verzamel wapens en items met elk personage en richt op het doel. Geniet van het avontuur op 30 podia in alle 7 gebieden!