Real Football 2010
Real Football - het nummer-één-voetbalspel voor Nintendo DSiWare - is terug voor het spannendste seizoen tot nu toe! Real Football is groter dan ooit met meer dan 245 clubs in 8 acht divisies en bijna elke speler, plus 3 nieuwe stadions: Bavaria, Republic & Cathedral. Maak geavanceerde bewegingen op het veld met de eenvoudige touchscreen-besturing. het tv-commentaar maakte het allemaal nog realistischer. Neem foto's en pas je bal, vlag of zelfs spelers er mee aan en daag vrienden uit in toernooien via DS Wireless Play, voor leuke wedstrijden!