Rhythm Thief & the Emperor’s Treasure
In dit wervelende en mysterieuze ritmespel worden je probleemoplossend vermogen en dansmoves tot het uiterste op de proef gesteld. Alleen voor Nintendo 3DS.
In Rhythm Thief & the Emperor's Treasure wordt een pakkend verhaal gecombineerd met een opzwepende beat. Je speelt de rol van Raphael, een goed geklede dief die erom bekend staat schilderijen te stelen, en die een paar dagen later weer terug te brengen. In het spel probeer je het mysterie van zijn verdwenen vader te ontrafelen, terwijl je de politie en suppoosten van het museum ontloopt – én keizer Napoleon ontmoet! Dit verhaal heeft meer wendingen dan je voor mogelijk houdt!
Het verhaal vindt plaats in het prachtige, in anime-stijl weergegeven Parijs, dat met zijn sprankelende lichtjes en markante gebouwen tot leven wordt gewekt op de Nintendo 3DS. Je racet door de stad, lost puzzels op, zoekt naar aanwijzingen en drukt kunstwerken van onschatbare waarde achterover – die je natuurlijk altijd weer teruggeeft. Raphael zit niet graag stil. Er staan je dan ook vijftig ritmische uitdagingen te wachten, waarin je op de maat van een swingende soundtrack op het touchscreen moet tikken, met de stylus moet slepen en je Nintendo 3DS moet bewegen.
Je wordt achtervolgd over de daken, brengt nachtelijke bezoekjes aan het museum, moet de juiste poses aannemen om op standbeelden te lijken en probeert de bewakers te slim af te zijn. Zelfs om je hond, Fondue, te voeren moet je over flitsende moves beschikken. Rhythm Thief bevat meer dan genoeg tempo en spanning om je op je tenen te houden, of je nu alleen speelt, het tegen een vriend opneemt in een serie ritmische uitdagingen of tegen anderen speelt via StreetPass.
Help Raphael met zijn duizelingwekkende danspassen om de politie steeds één stap voor te blijven, in een ritmisch mysterie dat je niet wilt missen!