Kingdom's Item Shop is een fantasy-RPG waarin je je eigen winkel hebt.
Als je zelf de deur uit bent, kan de trouwe Mr. Butler betalingen voor je in ontvangst nemen. Doe je best en bouw een bloeiende handel op!