I am an air traffic controller AIRPORT HERO HAWAII
De internationale luchthaven van Honolulu heeft vier landingsbanen voor normale toestellen en twee banen voor watervliegtuigen. Het is een levendige plek waar diverse soorten vliegtuigen komen en gaan. Denk aan internationale en binnenlandse vluchten, vluchten over het eiland, vrachtvliegtuigen, watervliegtuigen en lichte toestellen.
In de game kun je je talent als luchtverkeersleider op de proef stellen. Ook krijgen spelers een indruk van het echte Hawaї met zijn kleurrijke landschappen.
Luister naar de muziek met een tropisch thema, bekijk het reilen en zeilen van de luchthaven en ontdek de verschillende toestellen, exclusief op de Nintendo 3DS.