Drone Fight
Drone Fight is een racegame waarin je onbemande vliegtuigen (drones) bestuurt, terwijl je door de lucht suist!
Er zijn twee verschillende spelstanden. Je kunt tegen de computer spelen en proberen de eerste plaats te behalen, of in de stand Time Attack de best mogelijke tijd behalen.
Als je tegen de computer speelt, kun je allerlei unieke items gebruiken om de competitie achter je te laten. In de stand Time Attack kun je je score vergelijken met andere spelers!