2 Fast 4 Gnomz
Ga samen met Bumb, Berzerk, Speedster en Uncle Time op stap en vlieg, ren, stuiter, zweef en mep je een weg door het magische land Gnomia om naar hun mysterieuze bestemming te gaan.