THE KING OF FIGHTERS '98
The King of Fighers ’98 heeft in totaal 38 personages die kunnen worden opgesplitst in 12 teams, naast 2 individuele personages. Ditmaal zien we de terugkomst van het langverwachte Sports Team. De gameplay is vrijwel hetzelfde als bij de voorganger, The King of Fighters '97, waarin spelers geavanceerde of extra standen kunnen selecteren, al naar gelang hun individuele stijl. Een voorbeeld van een kleine vernieuwing is bijvoorbeeld meer aanpasmogelijkheden en betere vechtmechanismen.