Alleyway
Alleyway, dat oorspronkelijk tegelijkertijd met de Game Boy uitkwam, zal bij velen warme herinneringen losmaken aan de tijd dat spelletjes nog eenvoudig, maar o zo verslavend waren.
Het doel is simpel: overleef zo lang mogelijk en zet in elk van de 32 uitdagende levels een gigantische score neer. Kaats de bal om alle blokken kapot te maken, maar zorg ervoor dat je de bal niet laat vallen!
Het spel begint makkelijk, maar in latere levels kom je horizontaal of verticaal bewegende blokkenmuren tegen. Er zijn ook spannende bonuslevels waar je zo veel mogelijk blokken moet proberen te breken voordat de tijd verstrijkt.