Metroid: Zero Mission
In deze veelgeprezen herbewerking van het originele Metroid-avontuur treed je in de voetsporen van premiejager Samus Aran terwijl ze de planeet Zebes voor de eerste maal op jacht gaat naar ruimtepiraten en Mother Brain. Maar dit is niet het Zebes dat je je herinnert...
Metroid: Zero Mission biedt opnieuw ontworpen omgevingen gebaseerd op de originele levels, zijn zijn verbeterd met onder andere de aangepaste Morph Ball. Verder maken nieuwe vijanden en eindbazen hun opwachting.