Tools Up! Garden Party - Episode 2: Tunnel Vision
Tools Up! Garden Party bevat 3 afleveringen, elk met 15 unieke levels en een baas om te verslaan. Elke DLC-aflevering is beschikbaar als deel van onze Season Pass, maar kan ook los worden gekocht.
Poeh... het is zo warm! Tools Up! Garden Party aflevering 2: Tunnelvisie is terug en dompelt je onder in de vakantiesfeer. Maar vergeet zonnebaden en ijsthee drinken: je moet nieuwe tuinen opknappen.
Deze DLC bevat 15 nieuwe levels, mechanismen en gereedschappen! Speel in je eentje of met maximaal 3 vrienden!