Tools Up! Garden Party - Episode 2: Tunnel Vision
Tools Up! Garden Party consists of 3 separate episodes that are all available as a Season Pass, or separately.
Tools Up! Garden Party is back with a summer sizzle in Episode 2: Tunnel Vision! There’s no time for relaxation though, more gardens need some major TLC. Get your sunscreen because things are gonna get hot!
There are new mechanics and tools waiting for you to discover—dive into 15 new, summer levels solo or with up to 3 friends and get gardening!