Hoewel sommigen de spanning van het avontuur zoeken, houden andere van lekker opruimen. Dat is echt iets voor jou! Pak de rotzooi aan in de ultieme missie om al het vuil te verslaan dat Croft Manor en de omgeving bedekt, evenals Lara’s trouwe voertuigen.
Lara's ouderlijk huis is indrukwekkend, maar heeft echt wat liefde nodig om zijn volledige potentieel te bereiken. De eigenaar schijnt gevaar te prefereren boven huiselijkheid. Aan jou de taak om deze ultieme schoonmaakuitdaging aan te gaan.
Jouw klant mag dan gewend zijn aan niet zulke ideale omstandigheden onderweg, maar alleen het beste is goed genoeg voor huize Croft. Laat elk klein spikkeltje en vuil plekje dat je kunt opsporen verdwijnen, terwijl Lara je trakteert op verhalen over eerdere avonturen.