TerraTech - Pakket Oorlogswapens
Stuur Hawkeye terug in de tijd met de op de jaren '40 geïnspireerde Iron Hunter. Kies het luchtruim met Venture in je zelfontworpen militaire vliegtuig, dankzij deze set unieke aangepaste blokken en thematische skins.