SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake - Costume Pack DLC
Het Officiële Cosmic Shake Kostuumpakket met 7 extra SpongeBob-kostuums! Pizzaglij als Opposite Day Bob of geef karatetrappen als Band Geek terwijl je je een weg baant door dit gloednieuwe SpongeBob-avontuur.