Nuclear Nourishment Outfit for Toxic
Toen hij het potentieel van Dust & Ashes zag, nam Toxic een baan in het West Shine City Hospital om meer te weten te komen over de persoon die Dust was voor zijn geheugenverlies. Nadat ze geen spoor van een patiënt met die naam kon vinden in de dossiers, kwam ze in plaats daarvan geheime medische experimenten op het spoor. Ze gaf niet veel om het onderwerp, maar wel om de hightech apparatuur die ervoor gemaakt was en zou zijn weggestopt in een ondergrondse faciliteit van South Shine City. Tussen de vaten vol ruggenmergen die er niet menselijk uitzagen, vond ze wat ze zocht. Apparatuur voor een speciale gelegenheid.