Level- en personagepakket 'Runaways'
In dit gloednieuwe levelpakket geïnspireerd op de Runaways-strip reizen de spelers naar het onderzeese Marine Vivarium. Daar proberen ze te ontsnappen aan de chaos en vernietiging die hun criminele ouders, 'The Pride', hebben veroorzaakt. Kun jij het Leapfrog-voertuig repareren en ontsnappen voordat je naar de bodem van de zee zinkt? Ga op je eigen Runaway-avontuur met speelbare personages als Nico Minoru, Karolina Dean, Gertrude Yorkes, Old Lace, Molly Hayes, Alex Wilder en Chase Stein.