Dinosaur Island
Stof je trouwe afvalblazer af en maak je klaar voor een nieuw supergroots avontuur! Er is nog een Savvy-eiland dat je hulp nodig heeft! Deze is vol vreeswekkende dinosaurusbankimals! Maak kennis met Newton, Pigby's uitvindervriend, en gebruik je geldverstand om hem te helpen aan zijn schuld te ontsnappen.