DLC New Edition - Escape Game Fort Boyard
Er zijn 5 nieuwe uitdagingen, waaronder de geweldige "From the Earth to the Moon", de spectaculaire "Turbo Basket" en de intense "Water Jet Beam". Deze nieuwe content zal jou laten nadenken, zweten en zwoegen!
Als bonus zijn 11 uitdagingen nu beschikbaar in 1-tegen-1-modi, zodat jij en je vrienden samen kunnen genieten van de volledige Escape Game-ervaring!