DLC New Edition - Escape Game Fort Boyard
5 new trials are waiting for you, among which the oniric "From the Earth to the Moon", the spectacular "Turbo Basket" and the intense "Water jet beam". This new content will make sweat, think and struggle!
As a bonus, 11 trials will now be available for 1 v. 1 modes, for versus games with friends and a complete "Escape Game" experience!