Cygon Garage Kit
Voeg meer aanpassingsopties toe met de Cygon-voertuigenset om ze het toppunt van hightech elegantie te maken. Het pakket bevat een nieuwe autoskin (voor alle Cygon-voertuigen), een aanvullende velgenset en 3 aanvullende stickers voor gebruik op de Cygon-voertuigen.