Chess Ultra: Imperial-schaakset
Breng een vleugje luxe naar het bord met de Imperial-schaakset voor Chess Ultra.
Het Imperial-pack is handgemaakt en versierd met juwelen die een koning waardig zijn. Het pack bevat twee exclusieve schaakstukontwerpen. De set in robijn en smaragd straalt elegantie uit dankzij het gepolijste goud, versierd met de fijnste edelstenen, terwijl de set in platina en onyx een opvallend contrast biedt met stijlvolle bronzen stukken en bijpassende elegante stenen.