Chess Ultra: Imperial chess set
Bring a touch of luxury to the board with the Imperial chess set for Chess Ultra.
Hand crafted and embellished with jewels fit for a King, the Imperial pack contains two exclusive chessmen designs. The Ruby and Emerald set radiates elegance with polished gold adorned with the finest gemstones, whilst the Platinum and Onyx set provides a striking contrast with stylish gunmetal pieces and elegant stones to match.