Artifex-autopakket
Artifex zijn het volgende niveau van GRIP-gevechtsvoertuigen, waarmee een nieuwe fabrikant wordt toegevoegd aan de selectie! Deze gestolen en omgebouwde voertuigen, voormalige luchtgevechtsvliegtuigen, zijn gerestaureerd en tot de perfecte gevechtsracemachines gevormd!
Het GRIP Artifex-autopakket bevat drie voertuigen in drie verschillende klassen. De tankklasse Artifex Titan, agressorklasse Artifex Fury en speedsterklasse Artifex Atom. Elk heeft zijn sterke en zwakke punten, perfect gebalanceerd ten opzichte van de verzameling snelle, dodelijke rijdende en zwevende auto’s van GRIP.