Met Nintendo DS-systemen kun je veel meer dan in je eentje een spel spelen. Er zijn verschillende manieren om een verbinding te maken – met andere mensen, voor nieuwe informatie en extra spelinhoud.
Bevinden jij en je vrienden zich in dezelfde ruimte en willen jullie samen spelen of voorwerpen uitwisselen? En is er zo snel geen internetverbinding beschikbaar? Dan is een lokale, draadloze verbinding voor de ideale oplossing!
Alle Nintendo DS-systemen kunnen gebruikmaken van de Nintendo Wi-Fi Connection, Nintendo's eigen internetdienst waarmee spelers online samen kunnen spelen en nieuwe, spannende spelinhoud kunnen downloaden.
Als je in het bezit bent van een Nintendo DSi of een Nintendo DSi XL, dan kun je over het internet surfen en exclusieve Nintendo DSiWare-spellen downloaden in de Nintendo DSi Shop!