Nieuwe Nintendo Switch-games – Maart 2024
Binnenkort op de Nintendo Switch: stap in de schijnwerpers, herover je lot in een fantasiewereld, vecht in een ver sterrenstelsel en meer! Bekijk deze selectie games voor maart en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, demo's te downloaden, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Het Bloeiseizoen is begonnen in Splatoon 3! Ga de strijd aan in nieuwe levels voor Salmon Run en normale gevechten, gebruik gloednieuwe wapens en ontdek een nieuwe catalogus vol verse uitrusting, versieringen voor je kluisje en meer.
Betreed de wereld van de Moomins in Snufkin: Melody of Moominvalley, een verhalend, muzikaal avontuur waarin jij de taak hebt om de vallei weer op te fraaien en de bijzondere bewoners te helpen. Neem het op tegen de parkbeheerder met behulp van je goeie ouwe harmonica, het betere sluipwerk en de vrienden die je onderweg ontmoet!
Bevrijd je koninkrijk en herover je lot in deze tactische fantasy-RPG van de makers van 13 Sentinels: Aegis Rim. Vecht tegen het lot en ga zij aan zij met je bondgenoten op avontuur terwijl je gerenommeerd wordt voor je heldendaden in de vijf naties.
Er is een nieuwe telg in de Contra-serie gearriveerd in deze herziene versie van de oorspronkelijke run-'n'-gun actiegame uit de jaren 80. De game beschikt over moderne graphics en geluiden, nieuwe levels, vijanden en mechanieken, een verbeterd wapensysteem en explosieve coöpactie voor tot wel vier spelers!
Vecht in iconische veldslagen uit het STAR WARS-universum en speel als je favoriete helden en slechteriken, zowel online als offline, in de STAR WARS: Battlefront Classic Collection. Reis door het sterrenstelsel in de campagnestand en Galactic Conquest, speel online met tot wel 64 spelers en ga de uitdaging aan in een uitgebreide versie van Hero Assault!
Beleef een verhaalgedreven RPG in een open wereld, waar je terechtkomt in een episch middeleeuws avontuur dat zich afspeelt in het Heilige Roomse Rijk. In Kingdom Come Deliverance – Royal Edition is het aan jou om de dood van je ouders te wreken door te vechten tegen de oprukkende troepen, belangrijke missies uit te voeren en betekenisvolle keuzes te maken.
Hare Zurigheid Grape heeft het Sprankeltheater overgenomen en het is nu aan Peach om de voorstelling – en alle aanwezigen – te redden in Princess Peach: Showtime! Verander in een zwaardvechter, detective, cowgirl en meer, en gebruik de unieke vaardigheden om het doek voor de gemaskerde slechterik te laten vallen.
Ga op pad met Cartman, Stan, Kyle en Kenny en vier de meest geweldige dag in het leven van een kind: sneeuwvrij! Speel met tot wel drie vrienden en vecht in de besneeuwde straten in SOUTH PARK: SNOW DAY!, vol spektakel in een gloednieuw verhaal.
Ontdek een piratenavontuur vol actie met in de hoofdrollen Pepper, een zeevaarder met een passie voor graven, en Grinder, haar supersterke boormachine. Graaf door het terrein, bestuur machines en verpulver vijanden die je dwarsbomen op je zoektocht naar je vermiste fortuin... met rente!
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van maart.