Zeven vreemde fenomenen rondom de Nintendo Switch
's Nachts is er een griezelig beest actief in de Frost Islands. Het verschijnt vanuit het water en brult zo hard, dat je verstijft van angst! Er gaat zelfs een gerucht rond onder zeelieden dat dit monster op jouw gebaren reageert, maar er zijn maar weinig mensen die dit daadwerkelijk hebben gezien. Zou het waar kunnen zijn...?
Er is een soort vliegende sfinx gezien in de lucht boven New Donk City. Het is amper te geloven dat zoiets groots kan vliegen. Er wordt zelfs geadviseerd om de verrekijker bij de ingang van de hoofdstraat met Cappy te vangen en naar de lucht te kijken in noordwestelijke richting. Misschien moet je dat maar eens proberen.
Dit waargebeurde verhaal vond plaats aan de voet van een (bepaalde) berg in Hyrule. Iemand was aan het lunchen onder een kersenboom toen er een vreemde energie voelbaar was. Diegene draaide zich om en stond plotseling oog in oog met een majestueus wezen met een felle blik en blauw-witte vacht. Maar direct nadat er een snelle blik was uitgewisseld, schoten er lichtstralen de lucht in en verdween het wezen... Wat is er gebeurd met dat wezen?
Als je de schermvergrendeling op je spelsysteem hebt geactiveerd, krijg je de melding 'Druk drie keer op dezelfde knop' als je je spelsysteem uit de slaapstand haalt. De meeste mensen drukken drie keer op de A-knop, maar het schijnt dat als je in plaats daarvan drie keer de rechterstick indrukt, je een nogal vreemd geluid kunt horen.