Bescherm het heelal samen met Fox, Falco, Peppy en Slippy tegen de boosaardige legioenen van Andross in Star Fox Zero, een epische 3D-shooter exclusief voor de Wii U. Ontdek een spannend ruimteavontuur, leer gloednieuwe voertuigen kennen die van vorm kunnen veranderen en stippel je koers in het Lylat System uit op onze officiële website voor Star Fox Zero.
Kruip in de vacht van de onverschrokken Fox McCloud. Het is jouw taak om het legendarische team Star Fox voor te gaan in de strijd om te voorkomen dat de troepen van Andross dood en verderf zaaien in het Lylat System! Maak kennis met je bemanning en met je vijanden in het deel 'Verhaal en personages'.
In Star Fox Zero maak je gebruik van een innovatief besturingssysteem waardoor je volop bij de actie betrokken raakt. Neem je vijanden op de korrel door middel van bewegingsbesturing en gebruik de verschillende perspectieven op de Wii U GamePad en de tv om niets van de gevechten te missen! We raden zowel groentjes als veteranen zoals Falco Lombardi aan om zich in te lezen in het deel 'Gameplay'.
Zorg dat je Andross hoe dan ook tegenhoudt, ook al moet je daarvoor het hele universum afstruinen. Je zult duistere uithoeken van de ruimte ontdekken, adembenemende werelden bereizen en je tegenstanders van katoen geven in spannende luchtduels en gevechten tegen eindbazen. In sommige levels vind je zelfs alternatieve routes of teleporters waarmee je naar andere delen van het Lylat System kunt reizen. Ga naar 'Levels' om te zien waar je avontuur je heen voert en om koers te zetten naar de thuisbasis van Andross.
Het universum heeft je nodig! Stap in je Arwing en vlieg naar onze officiële website voor Star Fox Zero. Word piloot, word een held, word Star Fox!