Wii U
Batman: Arkham City Armoured Edition (downloadversie van in de winkel verkrijgbare software)
Veeg de straten van Gotham schoon als een jonge Dark Knight in het met actie gevulde Batman: Arkham Origins voor Wii U.
Help Batman, Robin en hun vrienden om The Joker te verslaan, wanneer hij Gotham City probeert te vernietigen in LEGO Batman 2: DC Superheroes voor Wii U!
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara bevat twee tijdloze D&D arcadeklassiekers: Tower of Doom en Shadow over Mystara.
Een klassieker voor de consoles komt naar Nintendo 3DS met Capcoms Street Fighter IV 3D Edition. Het ultieme vechtspel is verrijkt met een overdaad aan nieuwe content, perfect voor zowel nieuwkomers als professionele spelers!
Pullblox is een uniek puzzel-/platformspel dat je intelligentie en creativiteit flink op de proef zal stellen!